reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Bugárová

Veronika Bugárová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strojca vlastného šťastia a večná optimistka. Zoznam autorových rubrík:  VIDELA SOM AJ TOTOMOJA AURASúkromnéNezaradené

reklama

VIDELA SOM AJ TOTO

Chcú...

Veronika Bugárová

Chcú...

Včera som bola na gynekologickom vyšetrení. Nebolo to po prvý krát, ale po prvý krát u chlapa. Kontrola prebiehala normálne (ženy budú vedieť o čom hovorím a muži si určite domyslia). Kliešte, studené ako ľad, príjemné latexové rukavice a do tretice ultrazvuk. Ten ma presvietil ako nič a pomocou najnovšej technológie pomeral všetky moje ženské orgány. Samé ideálne miery. Folikul sem folikul tam, všetko ako má byť. Oblečená, trochu červená, sediac pri stole si prezerám fotografie novorodencov. Zrak mi spočinie na nástenke vedľa. Na nej je pripichnutý hárok s hrubo vytlačeným nápisom:

  • 9. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 562x
  • 3
Jašterica a antikoncepcia

Veronika Bugárová

Jašterica a antikoncepcia

Včera som sa pri pozeraní nemenovaného televízneha kanála trochu zháčila. Teda ani nie tak ja, ale moja mužská polovička.

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Nová hra

Veronika Bugárová

Nová hra

Včera som v Bratislave spozorovala nový druh hry. Hrať ju môžu všetci. Jediné, čo je k tomu potrebné je osobné (poprípade nákladné) motorové vozidlo. Hra by sa mohla volať „odstav a hľadaj“.

  • 24. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 539x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu