reklama

Valentín?

Dnes je deň sv. Valentína, aspoň tak to stojí v kalendári. Je to deň všetkých zamilovaných a ako som sa dočítala tak aj deň milujúcich. Mne sa tento deň javí ako katastrofa a to ja len začiatok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ráno som vstala s menšími bolesťami brucha (ženy vedia o čom hovorím). Takže z večerných radovánok nič nebude.

Tradične som vyvenčila psa, do ktorého sa pred domom pustila smečka podvraťákov, siahajúca mu asi tak po lakte. Bolo ťažké vysvetliť im, že môj pes ešte neraňajkoval a podobne ako ja, nemá moc dobrú náladu. Našťastie pri jednom šteknutí 60 kilovej živej hmoty pochopili a ďalšia krv sa nekonala.

Pozitívne ma prekvapila bratislavská MHD. Moje čakanie na električku nebolo dlhšie ako tri minúty a na moje prekvapenie nebola ani preplnená. Pozdravujem všetkých vodičov električiek. "Pekného Valentína".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V práci taktiež nič nenasvedčuje tomu, že je dnes Valentín. Jedna z kolegýň má dnes súdne pojednávanie. Proces „plný lásky a pochopenie“, samozrejme. Druhá je celá v čiernom, ide na pohreb zosnulej tety. Čo si viac môže človek priať na deň zamilovaných. Jediný, kto je týmto dňom nadšený je tretia z kolegýň. Dostala cez donáškovú službu krásne ruže, česť mladíkovi, ktorý ich poslal.

Po obede sa nič nemení. Súd nevyšiel, dotyčný neprišiel. Kvetom odpadli hlavičky, asi boli moc unavené. Kolegyňa je sklamaná. Polovička roboty je podráždená a telefón protestuje vybitou batériou. Moja bolesť sa miestami menila na agresiu, sarkazmus a teraz, píšem sumár dňa zamilovaných a bojím sa predstaviť si čo ma čaká večer. Hádam ma tento deň dnes ešte príjemne prekvapí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ostávam s optimizmom.

Veronika Bugárová

Veronika Bugárová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strojca vlastného šťastia a večná optimistka. Zoznam autorových rubrík:  VIDELA SOM AJ TOTOMOJA AURASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu