reklama

Vždy, keď

Vždy, keď odíde byt zostane prázdny. Nemyslím tak prázdny ako keď odchádza do roboty skôr ako ja. Myslím tak úplne prázdny. Prázdno bez šuchnutia papúč, bez smiechu, bez chrápania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Vždy, keď zavrie dvere a odchádza na dlhšie, sa na mňa pes neveriacky pozerá. Nechápe čo sa deje, nechápe čo znamená tá veľká taška, objatia na rozlúčku. Prejde sa po byte šuchtavým pohybom, akoby preveroval či naozaj odišiel. Potom si ľahne k vchodovým dverám a dúfa, že sa čoskoro znovu otvoria a on bude prvý čo to zacíti. Po pár hodinách pochopí, že tak skoro nepríde a s kľudným svedomím si ľahne na jeho stranu postele.Vždy, keď odíde beriem do rúk plyšového medveďa ako náhradu a prepínam telku do zblbnutia. Prázdna telka, prázdny byt, prázdna ľadnička, prázdna posteľ.Vždy, keď odíde ma prepadá pocit bezradnosti. Už sa nebijem do pŕs, aká som samostatná, už sa mi nechce robiť všetko samej, už sa mi nechce byť sama.Vždy, keď odíde mi v ušiach znie stará báseň:„ Ďaleko je Moskva zlatá a ja tam mám kamaráta.....“

Veronika Bugárová

Veronika Bugárová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Strojca vlastného šťastia a večná optimistka. Zoznam autorových rubrík:  VIDELA SOM AJ TOTOMOJA AURASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu